Itálie od severu k jihu rel. '22
Letošní dovolená bude trochu jinak. Místo Chorvatska, Itálie. Začneme na severu v městečku Arco, které je kousek od Lago di Garda. V dostřelné vzdálenosti jsou tam ještě dvě jezera, Lago di Cavedine a Lago di Ledro. Ke všem se chceme zajet podívat. Pak se vydáme na jih, do Apulie. U městečka Manfredonia budeme týden v apartmánu u moře. Pak se znovu vrátíme na sever na Benatsko, do vesničky Brojo, kde máme naplánované dva výlety.
11.9.2022 :: V Brojo druhý den
| Z Brojo do Bastie a přes Ponte di Nanto zpět | ||
| trasa: | Brojo-Costozza-Ghizzole-Montegaldella-Servarese Santa Croce-Forssona-Bastia-Lovolo-Ponte di Mossano-Ponte di Nanto-Ponte di Castegnero-Lumignano-Brojo | |
|---|---|---|
| délka: | 43.1 km | |
| převýšení: | 113 m | |
| mapa: | 1:75 000 | |
| profil: | ||
| projeto: | 11.09.2022 | |
| GPX záznam: | ![]() | |
Štěstím je, že i dnes vstáváme do rozesmátého dne plného slunce. Čeká nás poslední den naší Italského putování. Sjeli jsme z Brojo Hill a jedeme a jedeme a jedeme a... Po rovině, kolem městeček, kromě směšného kopečku, placka jako na Třeboňsku. V jednom městečku jsme si prohlédli místní trh se vším. Hardy, jídlo, šmuky, suvenýry a já nevím co ještě. Ve druhém jsme narazili na malý bar, kde se venku u plastového stolečku hádala dvojice důchodců na dskleničkou vína a místními novinami. Kouzelné! Usadili jsme se k dalšímu plastového stolečku a je tu u nás pravá Italka. Vycenila zuby, práskla knírem a snesla nám vše, co nám na očích viděla. Rukama, nohama a kulometnou italštinou nám vysvětlila, že sice dnes nevaří, ale že nám udělá těstoviny po sicilsku. Nic lepšího jsem na letošní dovolené nejedl. Vykouzlila i zeleninový salát a na závěr drink s campari. Když jsme odjížděli, málem nám mávala šátečkem.
No a jsme doma v Brojo Hill a nastává poslední večer. Otevřeli jsme si poslední láhev vína, najednou je i večer u konce a šmytec.
V Brojo druhý den
| celkem ujeto: | 175,70 km |
| celkové převýšení: | 1 769 m |
| Ø ujeto za den: | 35,14 km |
| Ø převýšení na den: | 354 m |
| Ø převýšení na 1 km: | 10,07 m |


![[•]](../../images/articles/220911_brojo_trasa/001_t1.jpg)
![[•]](../../images/articles/220911_brojo_trasa/002_t1.jpg)
![[•]](../../images/articles/220911_brojo_trasa/003_t1.jpg)
![[•]](../../images/articles/220911_brojo_trasa/004_t1.jpg)
![[•]](../../images/articles/220911_brojo_trasa/005_t1.jpg)
![[•]](../../images/articles/220911_brojo_trasa/006_t1.jpg)
![[•]](../../images/articles/220911_brojo_trasa/007_t1.jpg)
![[•]](../../images/articles/220911_brojo_trasa/008_t1.jpg)
![[•]](../../images/articles/220911_brojo_trasa/009_t1.jpg)
![[•]](../../images/articles/220911_brojo_trasa/010_t1.jpg)
![[•]](../../images/articles/220911_brojo_trasa/011_t1.jpg)
![[•]](../../images/articles/220911_brojo_trasa/012_t1.jpg)
![[•]](../../images/articles/220911_brojo_trasa/013_t1.jpg)
![[•]](../../images/articles/220911_brojo_trasa/014_t1.jpg)
![[•]](../../images/articles/220911_brojo_trasa/015_t1.jpg)
![[•]](../../images/articles/220911_brojo_trasa/016_t1.jpg)
![[•]](../../images/articles/220911_brojo_trasa/017_t1.jpg)
![[•]](../../images/articles/220911_brojo_trasa/018_t1.jpg)
![[•]](../../images/articles/220911_brojo_trasa/019_t1.jpg)
![[•]](../../images/articles/220911_brojo/001_t1.jpg)


